Kıvılcım Ânı
- İnsanlar haber izlerken önyargıları filtreleme gereksinimi duymazlar, yani haber sunucusunun ifadesine karşı durmak zorunda olduklarını düşünmezler. Haberler herhangi birinin bu aday sizin oyunuzu hak eden çok iyi bir adaydır demesine benzemez. Bu, otomatik olarak sonuna kadar ayak direyeceğimiz bir sözlü mesaj değildir. Bu, çok daha incelikli ve bu nedenle çok daha sinsi ve kendimizi korumamızın çok daha zor olduğu bir şeydir.
- Bu araştırmaların sağladığı ikinci ipucu, sözlü olmayan işaretlerin sözlü işaretler kadar ya da onlardan daha önemli olduğu. Bir şeyi söyleme şeklimiz, söylediğimiz şeyden daha önemli olabiliyor.
- Mükemmel bir Satıcıyı sıradan bir satıcıdan ayıran şey potansiyel müşterilerin ortaya koyduğu yaygın itiraz ve çekincelere verdikleri yanıtların sayı ve kalitesidir.
- İnsanlardan grup halinde bir konuyu değerlendirmeleri ya da bir karar vermeleri istendiğinde aynı şeyleri tek başına yapmaları halinde ortaya çıkacak sonuçlardan çok daha farklı sonuçlar çıkar. Bir grubun parçası olduğumuzda hepimiz akran baskısına, toplumsal normların etkilerine açık hale geliriz ve bunlar salgınların bizi de etkilemesinde çok önemli bir rol oynayabilir.